Jedna destinace: 7 měst a obcí, 40 služeb, 300 ubytovatelů a přes 6 500 lůžek.
A k tomu 100 000 vydaných Karet hosta za rok
Jsme lokální destinační společnost Krajina pod Sněžkou certifikovaná agenturou CzechTourism.
Zatímco před pár lety nám u kolébky stála hrstka vizionářských starostů a podnikatelů, dnes už bychom se k ní všichni nevešli. Do širší rodiny „Krajinářů“ už totiž patří několik stovek partnerů; ubytovatelů, provozovatelů turistických atraktivit a podnikatelů v oboru turistických služeb.
Proč být součástí Krajiny pod Sněžkou?
Pomáháme poctivým ubytovatelům
Rakouská kvalita a desítky let zkušeností
Do nejvyšších českých hor a podhůří přinášíme technologicky vyspělý systém řízení turistiky, který stojí za úspěchem alpského cestovního ruchu. Pokukují po něm i další české destinace.
Karta hosta s balíčkem služeb
Ubytovatelé Krajiny pod Sněžkou mají oproti jiným konkurenční výhodu: umí svým hostům nabízet zvýhodněný balíček služeb zdarma, pěkně zabalený v podobě benefitní Karty hosta nabité výhodami.
Společná propagace s přesnějším cílením
Kromě prezentace na turistickém webu, online reklamy a soc. sítí získávají naši partneři i přístup ke statistickým datům o turistech pro ještě lépe cílený marketing.
Jsme připraveni na e-Turistu
Stát připravuje na léto 2025 spuštění povinné státní elektronické registrace ubytovaných. Téhle novinky známé pod jménem e-Turista se partneři Krajiny pod Sněžkou nebojí, protože její krkonošskou obdobu už používají. Byli jsme totiž vzorem a testovacím místem pro celostátní registr. Až jej v Praze spustí, budete připraveni.
Rozumíme si s hotelovými systémy
Karta hosta si skvěle rozumí se systémy Previo, Hores, Better hotel, HotelTime a ComArr. Že žádný nemáte? Jako většina ubytovatelů využívejte bezplatně náš vlastní systém; s online rezervacemi, pre-checkinem, domovní knihou, hlášením cizinců i evidencí poplatků.
Nic to nestojí. Vážně!
Opravdu je to zdarma. Stačí poctivě odvádět poplatky z pobytu svému městskému či obecnímu úřadu. Z nich pak obce platí provoz celého systému a vrací tak peníze, které do regionu turisté sami přinesli, zpět do rozvoje cestovního ruchu.